tisdag 7 december 2010

AAAARGH!!


Jaha jag blev övertalad. jag startar en blogg. Det var inte mitt fel, det var nån annans. Men nu är det gjort, tärningen är kastad Alea jacta est om jag minns min Asterix rätt. Jag ska skriva om allt jag kommer på. Allt. Tänkte förklara varför vi finns på jorden, hur världen egentligen kom till och anledningen till att femåringar är bättre på att öppna barnsäkra lock än vuxna. Gillar automatisk skrift, fri association och skulptur. Har nyligen fått en add diagnos och börjat medicinera idag. Så det blir en slags medicindagbok också, och skulpturdagbok, och allmänt dravel och en massa dumheter. Ungefär som Blondinbella fast jag är inte blond. Jag är rakad. Nu vet ni allt om mig nu behöver ni inte läsa mer. Och där hade jag en bild på mig också, som leker.

2 kommentarer: